miercuri, 30 aprilie 2014

                                                Te iubesc…
Te…ahhh…te iub…deci chiar nu inteleg
Pana si in versuri mi-e greu sa spun te iub…
Poate din cauza ca ai intrat in viata mea ca un blitzgreig,
Sau poate ca simplu,te iub…off..o sa ajung si acolo.
                                                                                 
Te…TE IUBESC!...chiar te iubesc.
Nu am iubit pe nimeni asa de cand traiesc,
De fiecare data cand spun te…ahh…te asa...
Imi explodeaza inima,saraca de ea

As vrea sa fiu langa tine in fiecare secunda,
Sa te protejez de fiecare data,
Sa te inteleg asa cum ma inteleg pe mine;
Sa te iubesc asa cum nu iubesc pe nimeni.

Stiu scumpa mea,nebun scrie pe fruntea mea,
Mai scrie incapatanat,ecoist  si cateodata obosit
Dar pe ceafa scrie si destept,cald si intelegator…
Asa ca scumpa mea nu uita,
 Te iubesc din toata inimioara mea,
(Bine cam ciudat,ca sufletul este mai mult in creier dar…)

Soro lahn nhee ah!
Cum sa spune in Cambodia...
Cele doua cuvinte care defapt sunt patru,
In fine..eu te doresc  cat un amfiteatru.

Stiu ca uneori actionez fara sa gandesc,
Nu am ce sa fac doar asa pot sa traiesc,
Te bruschez,ma rastesc fara sa vreau te ranesc;
Dar nu uita iubita mea in fiecare clipa doar la tine ma gandesc…

S’agapo este in greaca ,
Cand te vad inima mea e cat marea Caspica,
Cand te strang in brate,
Parca ceasul nu mai bate…

Cand te sarut,la fel ca la inceput
Un fior cald ma iradiaza ca pe un nebun…
 Pulsul imi creste,vasele se dilata,
Scumpa mea doar tu esti cea aleasa…

Tu,iubita mea,esti fericirea mea
Tu,esti motivul pentru implinirea mea…
Nu cred ca realizezi cat i-mi esti de speciala
Dar o sa iti spun in cele ce urmeaza


Tu ai adus lumina in viata mea…
Ai ascuns tot ce era urat in ea,
Numai cu caldura si bunatatea ta
Scumpa mea esti PERFECTA asa cum esti
Nu cum spun altii ca ar trebui sa traiesti.

Imi minunezi ochii cu frumusetea ta…,
Esti asa de frumoasa esti ca o stea,
Nu am vazut  o alta fiinta mai minunata,
In toata viata mea,asa de frumoasa esti iubita mea.

Adesea ma pierd in ochii tai albastri,
Care chiar stralucesc ca niste astri;
M-ai intrebat  de ce ma uit asa la tine.
Ei bine draga mea,
 Incearca tu sa iesi din cele mai adanci abise…

Se pare ca are rost,
Melodia “Imi place la tine tot”
Imi place respiratia ta calda
De care sa ma satur cred ca imi trebuie o viata intreaga…


Imi place mersul tau suav,
Acel mers calm si usor leganat,
Care mereu eu il  interpretez;
Ca unul foarte elegant…

Ar mai fi atatea sa iti spun,
Dar pentru moment cred ca ajung;
Pentru final dragostea mea ,
Te iubesc  si te voi iubi intotdeauna…







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu