sâmbătă, 5 aprilie 2014

  Vis
Atunci cand visezi la un om atat de mult,ai da impropriu spus orice ca sa fie langa tine,intr-un final este dar nu asa cum ti-ai imaginat-o tu.Nu este ca o jumatate ca o parte din sufletul tau,nu ea este ca un parazit care se hraneste din tine din energia ta pozitiva pana la saturatie dupa care pleaca.Nu este cineva care tine la tine sau a tinut vreo data.dupa cate eforturi ai facut numai cu tine insutica sa o accepti se dovedeste a nu fi cel mai frumos vis al tau ci cel mai mare cosmar avut de pana acum in simpla ta viata scurta.Si atunci cand credeai ca ea chiar te iubeste si ar face ceva cat de putin ca tu sa te simpti bine pentru ca tu faci totul pentru ea si nu primesti nimic in schim nici macar o urma de afectiune voita nici macar un simplu "Te iubesc!"atat este nevoie nu e nevoia sa nmic altceva doar sa spuna aceea fraza magica care contine mai mult sau mai putin adevar in ea  dar pana la urma ce conteaza dac are sau nu adevar.

         Uneori ma intreb de ce eu trebuie sa gandesc astfel de ce nu pot fi ca un oricare alt adolescent superficial de varsta mea de ce eu trebuie sa gandec dincolo de cutie sa imi calculez de cele mai multe ori ceea ce fac,de ce cand ies intr-un club in loc sa ma gandesc "Mama ce bine se misca fata,ce solduri ce buze ce ..." nu,eu trebuie sa ma gandesc "Dupa culoarea pare a fi Rac,dupa mers,statura,raset poate avea unele probleme de famile,da chiar are probleme de famile da as putea spune chiar ca cu tatal ei..."si descrierea continua,sau de ce cand cei mai multi de varsta mea isi irosesc timpul cu lucruri frugale eu incerc sa inteleg unele mistere simple ale universului.Poate e doar in mintea mea,poate sunt exact ca ceilalti.Poate ar trebuie sa incetez sa mai imi pun intrebari...Sper sa existe aceea persoana care sa inteleaga macar 40% din ceea ce simpt si sa imi ofere macar 1% din afectiunea pe care eu i-o ofer,inca mai sper la aceea persoana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu