sâmbătă, 5 aprilie 2014

Ura
Un sentiment stravachi,
Poate al doilea din cele trei
Dar de ce acesta exista
Nu face altceva decat sa induca frica
Aceea dorinta nebuna,
De a face alta persoana sa sufere
Nu fizic caci este prea usor de vindecat
Moral unde regenenerarea este dureroasa si adesea imposibila
Dar de ce exista ura?
Care adesea indeparteaza oamenii,
Exista pentru a ne face rationali a ne face oameni pana la urma.
 In momentul in care iubesti o persoana si simti ca restul prezinta totul pentru tine, si esti sigur de asta, mai sigur ca niciodata in momentul acela incepi sa gandesti cu sufletul cu esenta ta pura si divina.Adunci cand acest sentiment dispare apare acel sentiment de autoconsetvare si anume "ura" daca nu ar exsista ura am suferi vesnic ura reprezinta momentul depasiri asa–zisului "sevraj" sentimental si inceperea rationamentului logic specific omenesc. Exact ca o trezire la relitate in urma pierderi efectului unor stupefiante. In momentul treziri ne trezim cu o durere acuta si ascutita aceea durere reprezinta suferinta si ne dorim ca aceasta suferinta sa dispara mai mult decat orice. Putem alege sa speram ca ea va trece de la sine sau sa luam un "algocalmin" adica acceptarea sentimentului de ura nu doar acceptarea lui dar si manifestarea lui. In momentul menifestari lui, pshihicul nostru scoate la iveala toate momentele urate avute cu aceea persoana toate neintelegerile, toate momentele in care am avut dreptate si am contracariati pe nedrept si am acceptat acest lucru doar ca totul sa fie bine chiar daca noi nu ne simteam bine, toate momentele in care am lasat de la noi pentru fericire si implinirea altuia, toate momentele in care ne-am simptit gelosi, inselati, omisi, absenti si lista poate continua. Toate acele momente sunt aduse la suprafata pentru a uita acele momente de tandrete si fericire de care am avut patre si ale caror le ducem dorul si care reprezinta motivul principal de suferinta.
Si chiar cand credeam ca aceea persoana era unicata pentru noi si s-a dovedit a fi o mare greșeală, aceea clipa in care realizezi ca tu ai fi facut totul pentru ea si ea nu ar fi miscat nici macar un deget, ca ai fi putut sa lupti pentru ea pana la capatul timpului si mai departe si ea nici nu s-ar fi obosit sa incerce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu